Sunday 6 January 2013

Mr Kerandut yg tak berapa nak tank.


Actually last week, i've reach level 50 for my Guardian. I think tank-type is my goal. But, after seeing a lot of videos and forum. Kerandut have low HP than any other Guardian. 60,000 is not worth for a tanker. So i've also decided to search more gold for fulfill my goal as the tank character. Bila dah boring, i've also make a new character. Yang ni pula nak maybe nak jadi Sword Master then insyaallah jadi Moonlord. Because moonlord ni macam gaya gila kalau nak pakai. Full of attitude. Dengan pedang nya SEMAT BAK HANG! tapi itu lah. Sapa lah yg nak boost aku sampai level 50.haiz.may my dream become true. Insyaallah. :)


Kerandut masa level ayam lagi
Kerandut di boost orang (tengok kucing tu baik punya pandang)
Divine Avatar
First costume and pet
Reach level 50
Mula2 party then party left. Macam haram. tapi still dikira solo jugak kan. hehehe


ALL THE BEST KERANDUT




No comments:

Post a Comment